Popular posts

Mengenai Saya

Foto saya
samarinda, kalimantan timur, Indonesia
saya hanya orang yg biasa saja...saya orang yg masih tahap dalam pembelajaran..

Pengunjung...:)

Twitter GueGan...

Said Muhammad Agil On Kamis, 22 Maret 2012

7 tempat menarik dan unik didunia.... terperana ketika aku melihat gambar2 ini ..
mungkin semua dah tau .. 
tapi tau saya saja mau posting ini sebab ia menarik perhatian dan amat unik bagi saya..


tembok besar china 
ini katanya kalau dilihat dari bulan akan nampak..heheheh betul kah tidak agil tak tahu
sebab tak pernah pergi ke bulan hehehehehe..



pyramid di mesir

sunsunan batu-batu yang memukau mata....


segi tiga bermuda
setiap kapal yang lalu disini pasti hilang ...*katanya sih

borobudor
pun dari susunan batu-batu yang sangat memukau...

menara ni tidak ada satu skru pon .. 


menara pisa 
sudah condong tapi masih kokoh hingga sekarang...Hebat



taj -mahal
dipenuhi dengan batu permata ...
cinta seorang putra raja kepada kekasih hati nya sampai sanggup mendirikan istana..



if you like please comment, Oke :




Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments